any-creature-you-want
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

any-creature-you-want

Be a creature you want to be and make one hell of a story.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De zoektoch naar mijn verleden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darcy

Darcy


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 29-01-09
Leeftijd : 32

Personage Pagina
Ras.: Nimf
Wapens:

De zoektoch naar mijn verleden Empty
BerichtOnderwerp: De zoektoch naar mijn verleden   De zoektoch naar mijn verleden I_icon_minitimedo 26 feb - 8:21

Darcy liep naar de grafkamer, ze hoopte hier haar voor ouders te vinden.
't klinkt misschien gek een, dat er een Nimf in de grafkamer van der oude heersers van het duistere rijk zou liggen. Maar er ligt hier zeker geen Nimf. Darcy's voorouders waren geen Nimfen, het begon heel ergens anders mee.
Voor zover ze zich haar voorouders kan herinneren zijn het bijna alleen maar duistere wezens geweest.
zo'n 800 jaar geleden was haar familie machtig in alle duistere dorpen en steden die er bestonden.
Dit waren 2 vampieren, doordat ze in zoveel dorpen en steden regeerden, bleven er dochters en zoons steken en gingen met een ander wezen, zo zit er Demon,Vampier en Nimf in Darcy's bloed.
Haar ouders waren beide (Goede) Nimf, maar haar broers waren Demon en Vampier, haar zusje was goede
vampier en haar andere zus was (Goede) Nimf.
De mythe zegt dat de 2 vampieren hier liggen opgebaart.

Darcy liep richting een grote kist, deze trok haar erg aan.
Ze haalde de deksel er vanaf, hierin lagen 2 wezens, waarschijnlijk vampieren.

Zouden dit ze zijn? Fluisterde ze bijna, ze zal er wel nooit achter komen.
Maar de het gevoel dat de kans er was, was geweldig, dan kon ze iedereen bewijzen dat de mythe niet zomaar verzonnen was en dat zei en haar broers hiervoor bestemd waren
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zoektoch naar mijn verleden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
any-creature-you-want :: Het rijk der duister: Maynuy Angra :: Grafkamer-
Ga naar: